fredag 28. oktober 2011

Stoffposer
























Jeg har lenge ventet på å sette saksa i stoffet som jeg kjøpte i Stockholm i sommer. Siden jeg ikke er en helt habil syer, måtte jeg vente på det perfekte prosjektet. Det fant jeg hos Timotei som har laget tutorial på disse flotte stoffposene. Kan virke som plankekjøring for de mer rutinerte syerne, men siden jeg har en tendens til å ha et kort vennskap med symaskinen, var dette vanskelig nok for meg. Beviset er at det er kun den lille posen som kan vrenges til at begge stoffene kan brukes til for/ytterstoff. Jeg er uansett fornøyd med resultatet og disse posene blir årets første hjemmelagde julgaver. Er mottakeren her inne å titter, kan jeg si at hva de skal fylles med får være overraskelsen.
Ha en flott dag.
Annelive

5 kommentarer:

trinemamma sa...

Så flink du har vært, og øvelse gjør mester :-)

Timotei sa...

Så fine poser du har sydd! Koselig at du ville bruke min oppskrift :-)

amylin sa...

Så fine poser!

Silje sa...

Fine poser du har sydd. Å nydelig stoff du har brukt :)

Desiree sa...

Så fine poser du har laget! Flott stoff :)